Доброго дня любі діти, шановні батьки!
В умовах карантину будемо працювати в іншому форматі. На сайтах шкіл і у групах по вайберу ви отримаєте поради, рекомендації та завдання логопеда щодо продовження логопедичної роботи в домашніх умовах.
На момент карантину у багатьох учнів, що відвідували логопедичні заняття, сформовані свистячі (с, з, ц, дз) та шиплячі ( ш, ж, ч, дж), а також звуки (р л). Ми зупинилися здебільшого на етапі закріплення та диференціації вище вказаних звуків та розвитку фонематичних процесів.Ці етапи є важливими у роботі над звуковимовою та зупинятися не варто, адже процес мовлення дитини-постійний та динамічний і без належного своєчасного впливу він може розвивитися на нестійкій основі, призводячи до закріплення неправильної вимови, що в подальшому позначається на формуванні процесів письма та читання.
Тут неоціненною є роль батьків, які допоможуть своїй дитині виконати розвиваючі та цікаві завдання, а також проконтролюють правильне вживання сформованих звуків.
Бажаю всім успіхів! Ваш логопед: Профатілова Наталія Анатоліївна.
https://drive.google.com/drive/folders/15QGiLixGJPrI_ZOj-soAh6LVs3xv5wWD |