У рамках освітньої реформи в початковій школі якість системи освіти визначається підготовкою учнів до життя, адже знання, вміння та навички, якими вони оволодівають у процесі вивчення навчальних дисциплін, не трансформуються автоматично в таку готовність. Саме тому, актуалізується проблема розвитку критичного мислення в освітньому процесі.
Інтегрований курс «Я досліджую світ» – один із навчальних предметів, який має чи не найширший діапазон можливостей для розвитку критичного мислення у молодших школярів.
Тому на уроках «Я досліджую світ» застосовую такі методи розвитку вмінь учнів критично мислити: «Ромашка запитань», «Кубування», «Товсті/тонкі запитання», «З-Х-Д», «Інтерв’ю», «Дерево передбачень», «Кошик ідей», «Мозковий штурм», «Читання з зупинками», «Вилучи зайве». |